• Standart kurs

    150₼Aylıq

    • 6 ay 10 gün
    • həftədə 2 dəfə
    • hər dərs 1,5-2 saat
    • 8 dərs üçün
  • Ekspress kurs

    300₼Aylıq

    • 3 ay
    • həftədə 4 dəfə
    • hər dərs 1,5-2 saat
    • 16 dərs üçün

Kurs haqqında

Bu kurs sadəcə kurs deyil, bu həmdə bir təcrübə proqramıdır.

Kursu bitirəndən sonra rahat işə düzələ biləcəksiniz.
Sonda sizə biz tərəfdən bilik və bacarığınızı təstiq edən sertifikat veriləcək.
Dərslər real avadanlıqlar üzərindən keçir və siz özünüz həmən avadanlıqları və proqramları qurub ayarlayacaqsınız.

Masa üstü kompüterin, noutbukun sökülüb yığılması, diaqnostikası və problemlərin həll edilməsi.
Real problem simulyasiyaları və həmən problemlərin aradan qaldırılması.
Kompüterin format olunub ona sistemin və proqramların yazılması.
Printerlərin USB və şəbəkə üzərindən qurulması. HDD və MEM testlər.

Telefon və şəbəkə kabellərin ücdüqlarının sıxılması, kabellərin patch panelə bərkidilməsi, şəbəkə rozetkalarının yığılması.

Şəbəkə bağlantısının diaqnostikası. Router, switch və Access Pointlərin qurulması. Domen mühitində işləmə bacarıqları.

Bu kurs kimlər üçündür?

IT-yə böyük həvəsi olanlar üçün

IT mütəxəssis peşəsinə sahib olmaq istəyənlər üçün

Sadəcə hazırki biliklərini artırmaq istəyənlər üçün

Gələcəkdə yüksək gəlir əldə etmək üçün

Kursun proqramı

 1 ci hissə :  - Comp TIA A+ (220-1101)

    • Helpdesk kimdir
    • Kompüter barəsində ümumi məlumat
    • USB
    • Serial, Lightning, Thunderbolt
    • VGA və SVGA
    • DVI, HDMI, IDE
    • SATA, SCSI, Adapterlər
    • RAM - Modules, Chips
    • RAM - Kanallar, Məhsuldarlıq
    • RAM - Timing, RAM seçimi
    • RAM - Electric considerations
    • Digər yaddaş növləri
    • Sərt disklər (HDDs)
    • Disk geometry and format, SSD
    • SSD on mSATA, M.2, NVMe, PCIe
    • Flash Drives, Memory Cards, CDs, DVDs
    • RAID
    • Genişlənmə kartları
    • PCIe details
    • CPU Architecture
    • CPU Performance
    • CPU nümunələri və RISC
    • Motherboard Compatibility
    • BIOS və UEFI
    • Xüsusi BIOS ayarları
    • Encryption with a TPM and HSM
    • Elektrik terminlər
    • Power Supply Rules, Connections, Redundancy
    • Printerlər
    • Printerlərə qulluq
    • USB printerlərin qurulması
    • Şəbəkə printerlərin qurulması
    • Troubleshooting Soft Skills
    • Troubleshooting Identify the Problem
    • Troubleshooting Theory of Probable Cause
    • Troubleshooting Test the Theory
    • Troubleshooting Plan of Action, Verification, and Documentation
    • Troubleshoot Motherboards, CPU, RAM, Power supply
    • HDD və Mem Test
    • Display növləri
    • Display Troubleshooting
    • Display Troubleshooting Projectors
    • Virtualization and Cloud Computing Overview
    • Configure Mobile Device Network
    • TCPIP şəbəkələri
    • TCP, UDP və portlar
    • Additional Application Layer Services
    • Şəbəkə avadanlıqları
    • Forwarding at Layer 1 and 2
    • Forwarding at Layer 3 and WiFi
    • Wi-Fi Coverage
    • IP Addressing Fundamentals
    • Şəbəkə topologiyaları və texnologiyaları
    • Şəbəkə növləri
    • Şəbəkə alətləri
    • Patch panellər və rozetkalar
    • ADSL Modem, Router & AP
    • Routerin qurulması
    • ADSL modemin qurulması
    • Access Point qurulması
    • Router AP kimi
    • WLC overview
    • VWLC ilkin konfiqurasiya
    • VWLC konfiqurasiya
    • Unifi AP konfiqurasiya

 2 ci hissə :  - Comp TIA A+ (220-1102)

    • Əməliyyat sistemlərin növləri
    • Windows Editions
    • Formata hazırlıq
    • Windows 10 installasiyası
    • Windows 11 installasiyası və ümumi baxış
    • Boot növləri
    • Windows Reset and Repair
    • Windows Recovery Environment
    • System Restore Points
    • System Image Recovery
    • Partitions, volumes, MBR and GPT
    • Diskpart and Windows 11 UAC
    • Dynamic disks
    • Date, time and language settings
    • Windows Update settings
    • Apps and privacy
    • Local, microsoft accounts and OneDrive
    • System Information
    • MSConfig
    • Disk cleanup, defragment and optimization
    • CMD settings
    • Navigation commands
    • Copy, XCopy and RoboCopy
    • Ipconfig and Ping
    • Tracert and Netstat
    • Hostname, winver, nslookup, gpupdate
    • Net user, chkdsk, sfc and shutdown
    • Task manager
    • Monitoring tools
    • Event viewer
    • Task scheduler
    • Device manager
    • Managing certificates
    • System settings
    • Advanced system settings
    • Configuring firewall
    • Sound settings
    • Indexing options
    • Ease of Access Center
    • Folder options
    • Power settings
    • System requirements
    • Security overview
    • Multi-Factor Authentication (MFA)
    • Wireless Security and Authentication Methods Overview
    • Malware types
    • Malware detecting, removing, prevention, education
    • Antiviruses overview
    • Social-engineering Attacks
    • Encrypting, Bitlocker and TPM
    • Məlumatların məhv edilməsi və tullanılması
    • Browser settings
    • Browser advanced settings
    • Mobile OS troubleshooting
    • Documentation
    • Change Management
    • Scripting overview and apps installation
    • Scripting-String and Variable
    • Basic Data Types
    • Complex Data Types
    • Conditionals
    • Modules
    • Remote Desktop Protocol
    • UltraVNC and TightVNC
    • MremoteNG, Anydesk, TeamViewer, Putty etc
    • Email sistemi
    • Outlook proqramının Gmail ilə sazlanması
    • MailRu and Webhosting setup
    • Profile management, PST Migration and archiving
    • File sharing
    • Advanced file sharing
    • NTFS permissions
    • Group policy editor
    • Domain overview
    • Active Directory settings
    • Group management and NTFS permissions
    • Silinmiş məlumatların bərpası
    • Windows şifrəsinin sındırılması
    • CV-nin hazırlanması və iş axtarışı

Karyera dəstəyi

CV nin hazırlamasında köməklik və məsləhətlər

CV nin hazırlama qaydasını sizə göstərəcəyik və hazır CV lərinizi yoxlayıb düzəlişlər edəcəyik

İş müsahibəsinə hazırlıq

Musahibədə hansı suallar ola bilər və bu suallara necə cavab vermək lazımdır. Ozünüzü qörüşdə necə aparmalısınız və sr. barəsində sizə məsləhətlər verəcəyik.

İş üçün yönləndirmə

Kursu bitirdikdən sonra sizin CV nizi işə düzəlmək üçün bizim partnyor şirkətlərə yönəldəcəyik

Təcrübə üçün yönləndirmə

Kursun özundə təcrübə olmasına baxmayaraq sizin CV nizi təcrübə üçün bizim partnyor şirkətlərə yönəldəcəyik

Biz tərəfdən texniki dəstək

Kursu bitirdikdən sonra bir müddət ərzində bizimlə əlaqə saxlayıb ödənişsiz olaraq texniki məsləhətlər ala bilərsiniz.

Pulsuz konsultasiya

IT-yə hardan və necə başlamaq məsələlərində çətinlik çəkirsinizsə, sizə yardım etməyə hazırıq

Tez-tez verilən suallar

Bizə tez-tez verilən suallar və onların cavabları ilə aşağıda tanış ola bilərsiniz

Kurs hansı günlər keçirilir?

Siz kursa yazılan zaman sizə üyğun günləri qeyd edirsiniz və biz buna uyğun qrupu yığırıq

Mənə uyğun günlərə qrup yığılmasa pul qeri qaytarılır?

Biz çalışırıq ki kurs keçirilən günlər hamıya uyğun olsun ama siz seçdiyiniz günlərə uyğun qrup yığılmasa sizin pulunuz qeri qaytarılır

Kurslar saat neçədə keçirilir?

Kurslar həftə içi seçdiyiniz günlərdən asılı olaraq axşam saat 19:00 dan 20:30 və ya 21:00 qədər davam edir

Mən ödənişi etdikdən sonra kursun başlamasını nə qədər gözləməliyəm?

Qrupa 6 nəfər yazılan kimi kurs başlayır və qrupun yığılması təqribi 2-3 həftə təşkil edir

2-3 həftə ərzində qrup yığılmasa pul qeri qaytarılır?

Siz qözləyə bildiyiniz halda birazda qözləyə bilərsiniz və yaxud kursdan imtina edin pulunuzu qeri ala bilərsiniz

Kursun aylıq ödənişi nə qədərdir?

Standart kursun aylıq ödənişi 150 manat, ekspress kursun isə aylıq ödənişi 300 manat təşkil edir

Ekspress kurs standart kursdan nə ilə fərqlənir?

Hər iki kursun materialları və dərslərin sayları eynidir, sadəcə standart kurs həftədə 2 dəfə ekspress kurs isə 4 dəfə keçirilir. Ekspress kurs tədrisi daha tez bitirmək istəyənlər üçün nəzərdə tutulub

Kurslar həftədə neçə dəfə keçirilir?

Standart kurs həftədə 2 dəfə, ekspress kurs həftədə 4 dəfə keçirilir

Helpdesk kursu neçə ay davam edir?

Standart kurs 6 ay 10 gün, ekspress kurs isə 3 ay davam edir

Sınaq dərsinizdə iştirak etmək olarmı?

Bəli. Siz ilk öncə kursa yazılırsınız və birinci ayın pulunu ödəyirsiniz. Kurs başlayanda birinci dərs sizi qane etməsə pulunuz sizə qeri qaytarılır

Kursa necə yazıla bilərəm?

Kursa yazılmaq üçün
  1. yaxınlaşırsınız bizim ofisə
  2. biz sizinlə müqavilə bağlayırıq
  3. birinci ayın ödənişini edirsiniz
  4. sizə uyğun günləri qeyd edirsiniz
  5. qrup yığılana kimi bizdən zənq qözləyirsiniz

ITBilik harada yerləşir?

Bakı ş., Nərimanov r., Əhməd Rəcəbli 52a, Xəzər Plaza, mərtəbə 4, otaq 3, Nərimanov metro st. yaxınlığında, Doğtaş mebel dükanı ilə üzbəüz

Siz sertifikat verirsinizmi?

Bəli, kursu bitirən bütün məzunları sertifikatla təmin edirik

Bu kursu bitirəndən sonra Comp TIA A+ imtahanını verib beynəlxalq sertifikat ala bilərəm?

Nəzərə alın ki, beynəlxalq sertifikat üçün imtahan ingilis dilində keçirilir və sizin dil biliyiniz rahat oxuyub hər şeyi başa düşmək səviyyəsində olmalıdır. Bundan əlavə, imtahanda spesifik sualların olduğuna qörə tövsiyə edirik həmən imtahana əlavə olaraq testlərnən də hazırlaşasınız. Bu məsələdə sizə tövsiyələr verə bilərik.

Kursu bitirdikdən sonra iş tapmaqda köməklik edirsinizmi?

Bəli, kursu bitirdikdən sonra sizin CV nizi işə düzəlmək üçün bizim partnyor şirkətlərə yönəldəcəyik

Helpdesk mütəxəssisi olmaq üçün İngilis dilini bilmək mütləqdir?

İngilis dilini bilməsənizdə helpdesk kimi işləyə bilərsiniz ama dili bilsəniz sizin işə düzəlmə şansınız artacaq, həmdə yüksək maaşlı işə düzəlmə ehtimalı coxalacaq. Ən azı texniki səviyyədə dil biliyiniz sizə qısa zamanda inkişaf etməyə kömək edəcək. Texniki və danişıq səviyyəsində isə dil biliyiniz xaricdə yüksək maaşlı işə düzəlməyində sizə kömək edəcək.

Kurslara neçə yaşdan qəbul edirsiniz?

14 yaşından artıq qəbul edirik

Özümlə kompüter gətirməliyəm?

Noutbukunuzu gətirə bilərsiniz ama bu şərt deyil Bizdə hər tələbə üçün noutbuk və ya masa üstü kompüterlərimiz var

Təlimçi barəsində məlumat almaq istəyirəm

Təlimçi Elçin Camalov, 18 il iş təcrübəsinə malikdir və müxtəlif şirkətlərdə fəaliyyət göstərib. 7 ildir ki IT üzrə video dərslər hazırlayır və həmən dərsləri siz bizim ITBilik youtube kanalımızda izləyib tanış ola bilərsiniz. Kanalımızda dərsləri izləyərək və ya sınaq dərsində iştirak edərək təlimçinin bilik-bacarıq səviyyəsini, təcrübəsini və dərs metodikasını dəyərləndirə bilərsiniz.

Qəbul olmaq üçün hansı sənədləri təqdim etmək lazımdır?

Müqavilənin bağlanması üçün şəxsiyyət vəsiqəsi və birinci ayın ödənişini etmək kifayətdir

Tədris cədvəlimi dəyişə bilərəm?

Digər günlər fəaliyyət göstərən qrup və uyğun zaman varsa, bəli